Home Your Account Forums Downloads Clan Members
Shout It Out

Only registered users can shout. Please login or create an account.
¤TÐI¤
TDI
·Home
·¤TŠI¤ Forum
·¤TŠI¤ Memberlist
·¤TŠI¤ History
·¤TŠI¤ Server-rules
·¤TŠI¤ Squad-rules
·¤TŠI¤ Teamspeak-rules
·¤TŠI¤ Ban-rules
·¤TŠI¤ Challenge-rules

·¤TŠI¤ Next Wars
·¤TŠI¤ War Results
·¤TŠI¤ War-Login
·¤TŠI¤ Calendar
·Challenge ¤TŠI¤
·Join ¤TŠI¤
¤TÐI¤
Site menu

¤TÐI¤
User Info
Last SeenLast Seen
Server TrafficServer Traffic
  • Total: 11,109,962
  • Today: 4,668
Server InfoServer Info
  • Feb 05, 2026
  • 08:35 pm CST

¤TÐI¤
NSNGD Access
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.
¤TÐI¤

.: THE DUTCH IMMORTALS :.: Forums

TDI-HQ :: View topic - keukenverbouwing..

Forum FAQForum FAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
View next topic
View previous topic
Post new topic   Reply to topic  TDI-HQ Forum Index » Guest Book / Comments
Author Message
Bitch
TDI member
TDI member

PostPosted: Tue Dec 18, 2007 2:59 pm Reply with quote Back to top

Zo.. Ze zijn begonnen aan m'n keukentje.
Perry had gisteravond echt alles eruit gehaald en daar stonden de mannen natuurlijk wel ff van te kijken hihi.

Om 8 uur stond de loodgieter al aan de deur en die dacht dat hij verkeerd was, want normaal gesproken zou de keuken er nog in staan dus hihi. Very Happy
Maar goed, hij kon gelijk aan het werk en na een half uurtje kwamen de rest van de mannen.
Een stel om de zooi buiten op te ruimen en een stel die binnen kwamen klussen, die zijn nu aan het frezen in muren en gladschuren van de oude wand en vloertegels e.d..
Wat een herrie joh..|s

Toen kwamen we er nog achter dat we een stopcontactje miste, want we krijgen ook lampjes onder de bovenkastjes en ja, die moet ook ergens aan verbonden worden en toch echt niet aan de stopcontacten die in het zicht te zien zijn. Stond dat helemaal niet op papier volgens de beste man, dus hij snel gebeld en toen kwam nog ff snel de elektricieteitman en die heeft het nog ff goed gedaan voordat de stukadoors kwamen. Smile
En net zijn ze geweest om te stukadoren ofzoiets. Ook m'n nieuwe muurtje die Perry gezet heeft. :yeah:

Om half 3 zijn ze er mee opgehouden, morgenochtend om half 8 komen ze weer terug om verder te gaan.. Dus ben benieuwd hihi.
De hondjes zaten trouwens gezellie in de tuin, vonden ze wel leuk geloof ik, want heb ze niet gehoord, ze hebben de hele tijd zitten spelen Very Happy.
En de poesjes had ik in de benches gezet, vonden ze ook niet erg, alleen Kayla heeft 1 keer gemauwd, maar voor de rest hebben ze de hele tijd lekker gelegen.

En nu ga ik maar ff tv kieken ofzo, want kan weinig doen hiero. Ja de stof van me af slaan, want dat vliegt nu goed rond. :eyes:
Maar ja, heb ik dadelijk wat te doen na afloop he haha.. Alles stoffen.. :shock:
Maar nu eerst weer eens thee. :hosanna:
Byebye..
p.s. voor grotere foto's ff klikken: http://s39.photobucket.com/albums/e181/CheyAnya/Van%20Alles/verbouwingkeuken/

Kom eens neuzen op Anya's site Very Happy
Grtz Bitchy
View user's profile Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Hittman
Spammer
Spammer

PostPosted: Tue Dec 18, 2007 5:38 pm Reply with quote Back to top

Mooi mooi , we komen binnenkort het resultaat wel even bekijken!
ps: een electriciteitsman heeft dus een electricien hĆØ! wink

Site Admin

PostPosted: Tue Dec 18, 2007 8:20 pm Reply with quote Back to top

Maar op z'n anja's niet no Very Happy
View user's profile Send e-mail MSN Messenger
Bitch
TDI member
TDI member

PostPosted: Tue Dec 18, 2007 10:49 pm Reply with quote Back to top

nee.. op z'n anja's niet.. dat weet je toch hahaha Very Happy tong

Grtz Bitchy
XenoMorpH
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Wed Dec 19, 2007 7:01 am Reply with quote Back to top

Keep us posted Smile Ben wel benieuwd. Smile
Bitch
TDI member
TDI member

PostPosted: Wed Dec 19, 2007 11:08 pm Reply with quote Back to top

Zo.. Dag 2 is ook alweer voorbij.. En wat voor 1tje joh. Very Happy
Vanmorgen om half 8 stond de stukadoor al aan de deur. |s
Had ie wel gezegd gelukkig, want anders hadden we raar opgekeken hahaha.. :lol:
Maar goed, die ging gelijk aan de slag en heeft ook ons muurtje helemaal gestukadoord hihi.(y)

Ik moest om kwart over 8 weer weg, want Tycho moest naar school en ik moest ook nog ff werken, dus de meneer kon op het gemakje en zonder gedoe lekker verder gaan.
Hondjes zaten in de bench, de poesjes zaten eventjes op Tycho z'n kamer, dus die konden niet in de weg lopen en... rond half 10 kon hij dan mooi de tegelzetter binnen laten hihi.
Dus toen ik om 5 over 10 weer thuis kwam zat er ineens een heel iemand anders in de keuken.
Jonge gozer, dacht ik, blijkt 37, maar goed haha. :marlinde:
En die had al een stukkie muur af toen ik thuis kwam. :yeah:

En fftjes later had ie m'n andere muur ook al af. Smile

Ondertussen hadden we ff wat gekletst, want alleen maar stil zijn is ook maar saai he en tussendoor kwam Perry ook nog eens gluren enzo.
En toen had ie gozer het over X-Factor.. Euhh.. Kennen we dat ?? Nou nee, sorry..:$ Wel Fear-Factor, maar dat was weer wat anders hahaha. :lol:
Heb er daarna geen aandacht meer aan besteed..En de meneer is verder gegaan met m'n vloertje en die ziet er ook netjes uit nu.

En later toen ik bij de A.H. moest werken zat ik ineens te denken.. X-factor.. Die gozer zong zei hij.. Met 2 meiden had ik nog ergens horen waaien in m'n keuken..
Dus ik ff navragen bij m'n collega's en ja hoor, 1tje wist nog wel wat.
Een man met z'n 2 zussen.. Was in de halve finale gekomen geloof ik.
En dat was DIE MAN in MIJN keuken.. :lol:
WAHAHAHAHHAHAHAHAHA... :crazy:
Dat heb ik weer hoor hahahahah.. Very Happy
Dus net ff gezocht natuurlijk he, voor de gene die niet weten wie ik bedoel, want ikzelf wist het eerst ook niet hahah. :lol:
Hier gewoon een link met wat info: http://www.rtl.nl/shows/xfactor/zanggroepen/bios/groep2/
En hier een link waarop je ze ziet zingen: http://www.rtl.nl/(channel=rtl4,progid=xfactor,zone=rtlgemist.rtl.nl/xfactor,vm=/shows/xfactor/home/liveshow/show4/zanggroepen/,ord=1198099157250)/system/video/wvx/components/shows/xfactor/video/169_anamorf/miMedia/2007/week03/zo_hearts.avi_plain.xml/796.wvx
Valt nog best wel mee eigenlijk haha Smile.. Deed ie trouwens ook in m'n keuken hoor. :shining:
Als ik het had geweten, dan had ik hem op de digi genomen, maar ja, merk nu wel dat ik maar wat vaker tv moet gaan kieken hahaha. :jumping:
En nu gaan we naar bed, want morgenochtend komen ze m'n keukentje plaatsen als het goed is. :cheer:
Welterusten hoor. :byebye:
p.s. Voor grotere foto's weer ff hier klikken: http://s39.photobucket.com/albums/e181/CheyAnya/Van%20Alles/verbouwingkeuken/

Grtz Bitchy
XenoMorpH
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Fri Dec 21, 2007 12:36 pm Reply with quote Back to top

Ziet er goed uit.....die tegels zijn dat de nieuwe tegels? (niet de vloer)....
Tieum
TDI member
TDI member

PostPosted: Fri Dec 21, 2007 12:49 pm Reply with quote Back to top

Ziet er al netjes uit hoor...
En ik kom zeker tosti's eten en koffie drinken als de keuken klaar is Very Happy

TDI member
TDI member

PostPosted: Fri Dec 21, 2007 11:52 pm Reply with quote Back to top

jaa.. die uit update 2 zijn nieuwe tegeltjes hihi Very Happy..

en is goed hoor diedo hahaha.. maar niet kruimelen in m'n nieuwe keuken he hahahaha tong

En dag 3 van de keukenverbouwing is ook alweer voorbij.
Jaja, in 3 dagen tijd hebben ze m'n keukentje vernieuwd. Heerlijk hoor. :yeah:
Donderdagochtend om 10 over 8 stonden ze aan de deur. Tenminste de 2 mannen die hem in elkaar zouden zetten.
De keuken zelf was er nog niet.. :huh: Maar toen ik Tycho naar school had gebracht en terug kwam, toen stond ie in delen in m'n voortuintje. :cheer:
De mannen gingen gelijk aan de slag en binnen 5 uurtjes stond dat ding helemaal klaar in de keuken.
Gemonteerd, zonder lekkage, op pootjes, deurtjes recht, goed opgehangen aan de muur, enz enz enz.. :hosanna:

Wat ziet het er netjes uit. :shining:
En in het nieuwe jaar komen ze de muur opnieuw verven, want daar hadden ze geen tijd meer voor, want om 2 uur hadden al die mannen kerstvakantie. :eyes:
Ze hebben alle randjes dichtgekit en ik mocht er tot 's avonds nix meer aan doen.. Sad()
Hmmmm, jaja, echt niet.. 's middags eerst ff langs vriendinnetje geweest voor een bakje cola. Dat had ik wel verdiend hahaha. :lol:
En daarna thuis de binnekant kastjes maar eens gepoetst en ingeruimd.
Ik had 8 dozen met keukenzooi en daar zijn 2 dozen keukenzooi van overgebleven, maar dat was dus echt zooi en dat gaat dus naar de stort, maar de rest zit allemaal in de kastjes en heb nog wel wat plekjes over. :hangloose:
's Avonds had ik weinig zin om iets te doen in huis of keuken. We wilden eerst ff centjes gaan uitgeven voor onze nieuwe keuken hihi.
Verfje gekocht voor de kozijn, want dat terra staat er nu niet meer zo leuk bij, zekers niet nu de schrootjes van de muur zijn en daar achter dus een gele met zwarte plek zat haha. :lol:
En nieuwe rolgordijnen erbij, want die oude dingen waren ook terrakleur.
En een ophangrekje gekocht met dingen die ik er aan op kan hangen hihi.
Nieuwe soeplepel, vleesvork, stamper, taartding enz gekocht, die kunnen er mooi aan hangen. Very Happy
En vanmorgen, ik was vrij, maar ben gewoon om 7 uur m'n bedje uit gekomen en tot 1 uur ben ik bezig geweest m'n huissie stofvrij te maken.
Eerst de keukenwanden, raamkozijn e.d.. Toen de koelkast naar de keuken versjouwd, die helemaal gepoetst, lijkt net of ik een nieuwe koelkast heb joh hahaha. :marlinde: En ook een nieuwe magnetron hahaha. Die dingen zijn ineens wit joh hihi.
Vanuit de keuken naar de gang, alles afgestofd en gepoetst en zo naar het gasfornuis die in de kamer stond. Nou, die blinkt ook weer als een spiegeltje hihi. En zo verder gegaan totdat alles gedaan was.
Zelfs m'n raam is gedaan hahaha. :lol:
Moet nu alleen nog boven doen, maar dat doe ik morgen wel, want ben nu best wel moetjes en wil eigenlijk wel zo m'n bedje in. :sleeping:
Vanavond uit eten geweest met Perry en zijn (oude en nieuwe) collega's, was heel gezellig en waren pas tegen 11en thuis.
Oja, Tychootje is natuurlijk bij opa aan het logeren he hihi. Very Happy
En nu ga ik pitten.. Welterusten hoor. :byebye:

Grtz Bitchy
Hittman
Spammer
Spammer

PostPosted: Sat Dec 22, 2007 8:14 am Reply with quote Back to top

Dat ziet er strak uit! yeah klappen Very Happy

Site Admin

PostPosted: Sat Dec 22, 2007 12:36 pm Reply with quote Back to top

ziet er mooi uit Smile...enne eh aan de andere kant, staat daar ook een nieuwe kast passednd bij de keuken? of moet je daar nog zelf weer een kast plaatsen?
En eh...oude en nieuwe collega's?...Of hij heeft een nieuwe baan, OF er zijn mensen weggegaan en nieuwe erbij.... oooh
Bitch
TDI member
TDI member

PostPosted: Mon Dec 24, 2007 6:19 pm Reply with quote Back to top

Eindelijk is de keuken klaar. :yeah:
Donderdag hadden ze hem gezet, vrijdag heb ik alles geboend en gepoetst en hebben we ook nieuwe dingetjes gekocht voor de nieuwe keuken en van het weekend is Perry flink bezig geweest met dingetjes ophangen e.d.
Er moet alleen nog een extra kastje naast de koelkast bijkomen, want nu staat m'n frietpan gewoon op m'n gasfornuis en m'n klokkie moet nog opgehangen worden, maar voor de rest is ie helemaal klaar. :clap:
Vrijdagmiddag heeft Perry eerst de ophangrekjes e.d. opgehangen. Het kozijn geverfd en ook de ombouw van de meterkast een kleurtje gegeven. (Naast de koelkast)

En zaterdag zijn we 's ochtends eerst inkopen wezen doen voor plafond en muur e.d. en 's avonds heeft Perry de kale plekken op het plafond gedicht.

Zondags kon hij daar gelijk aan gaan beginnen toen hij wakker was hihi. Very Happy

We hebben gekozen voor een licht kleurtje er in.. Beetje gelig zeg maar.. Is weer eens wat anders dan dat witte he haha. :crazy:
En gisteravond heeft hij nog ff de rolgordijntjes opgehangen.. Naja, ff.. ?? :huh: Hij deed er zo'n 2 uur over, want dat klereding wou niet mee werken, maar we kwamen er achter dat de keuken echt helemaal scheef loopt, tenminste de muren en kozijn e.d., dus nu hangt het rolgordijn scheef, maar hangt toch ook weer recht hihi, maar dat zien we niet meer vanwege het plankje wat Perry er voor gemaakt heeft. Slim he hihi. (y)

En nu is hij dan eindelijk echt klaar. :yeah:

En m'n lampje doet het ook hihi.

Voor de grotere foto's ff hier gluren: http://s39.photobucket.com/albums/e181/CheyAnya/Van%20Alles/verbouwingkeuken/?start=all
En nu ga ik lekker ff bankhangen denk ik.
Byebye.. :byebye:

en ruubje.. we moeten zelf daar nog een kastje plaatsen.. er staat nu nog nix, maar we zitten te denken aan een kastje in het zelfde hout e.d., maar daar moet ik toch eerst ff voor sparen hahaha..

en perry heeft een soort van nieuwe baan.. hij blijft tandtechnicus, maar zijn het bedrijf waar ze eerst zaten heeft zijn baas verkocht aan een grotere tandtechnisch lab en zodoende krijgt ie dus nieuwe collega's er bij.. snappie Very Happy
maar hij blijft gewoon het zelfde doen, alleen op een andere plaats met andere mensen er bij Smile

Grtz Bitchy
Tieum
TDI member
TDI member

PostPosted: Tue Dec 25, 2007 7:03 pm Reply with quote Back to top

Nou die keuken is zeker heel mooi geworden...
Ik zou der heel blij mee zijn en ja ik zal zeker voorzichtig zijn
als ik langskom.... Geniet maar lekker van jullie keukentje klappen

Site Admin
Site Admin

PostPosted: Thu Dec 27, 2007 7:15 pm Reply with quote Back to top

Cool Nice work Smile ziet er goed uit....nieuwe Senseo zag ik? tong
Bitch
TDI member
TDI member

PostPosted: Thu Dec 27, 2007 10:10 pm Reply with quote Back to top

En vanmorgen hebben we een nieuwe afzuigkap gekocht. Very Happy
Die hadden we echt nodig. We hebben al die jaren zonder gezeten, maar nu met die nieuwe keuken vond ik dat toch wel nodig hoor, maar overal waren ze zo duur.
3 Ć” 400 euro zijn die krengen wel. :shock:
Jaa.. je zal wel denken, voor 50 euro heb je er eentje, maar niet degene die ik wil en dat is er eentje van RVS, net als m'n gasfornuis.
Ik kan moeilijk dan met zo'n raar wit dingetje aan komen zetten he hahaha. :lol:
Maar goed. Perry moest vanmorgen nog fftjes werken en die was een beetje aan het neuzen op internet enzo en ja hoor. Hij vind een RVS-afzuigkapje voor een leuk prijsje.
Dus gelijk mij gebeld en Tycho en ik stonden na zijn werktijd klaar om gelijk op pad te gaan om dat ding te gaan halen.
Nog wat extra dingetjes gehaald om de afzuigkap helemaal goed aan te sluiten e.d., zoals luchtslangdinggeval en een goede betonbeitel, want anders kon Perry geen gaatje in de muur naar buiten maken.
Maar tis gelukt. Het gat in de muur zat er zo. Ding was ook zo opgehangen. En ziehier:

Stoer ding he hihi. :blink:
Met etenstijd was hij klaar en kon ik weer gaan stoffen en poetsen.. Zuchttt... Maar tis weer schoon hahaha.
En om half 7 nog ff snel naar de stad geweest voor nieuwe theeglaasjes en koffiekopjes en nu zijn we echt klaar..... Geloof ik... :lol:
En nu ga ik nog ff een ijsje eten.
Byebye.. :byebye:

en ja ruubje.. nieuwe senseo.. we kunnen zelfs thee zetten er mee.. heb theepadhoudertje hihi.. en chocomelpadhoudertje.. moeten ze alleen nog wel die chocomel verkopen, want anders heb ik er weinig aan hahaha..

Grtz Bitchy
Post new topic   Reply to topic

View next topic
View previous topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum